شده آیا ته یک شعر ترک برداری؟؟؟
تنهایی وقتی با فکر نبودت در هم آمیخته میشود رنج عظیمیست!!
ای عاشق صبر کن که برآید به کام دل
آن آرزو که در دل امیدوار توست
برای ساناز...ما را در سایت برای ساناز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:34
به فاصله لحظه ای فکر نکن کمی بمان که می رسم
جوانی ام در طلب وصال تو صرف شد
به تو در این جهان نشد؟؟؟ در آن جهان که میرسم
برای ساناز...ما را در سایت برای ساناز دنبال میکنید
برچسب: رسم, نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:34
میشود دوستتان داشته باشیم و باز هم دوست داشتنی بمانید !؟؟؟
#دوست داشتن #تغییر #ساناز
برای ساناز...ما را در سایت برای ساناز دنبال میکنید
برچسب: آیا؟؟؟, نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:34
که هوا هم اینجا هم زندانیست . . .!
من در این گوشه خاموشِ فراموش شده که از دم سردش هر شمعی خاموش شده
یاد رنگینی در خاطر من گریه می انگیزد
ارغوانم(ساناز) آنجاست . . .
ارغوانم(ساناز) تنهاست . . .
ارغوانم(ساناز) دارد میگرید چون دل من چنین خون آلود هر دم از دیده فرو میریزد!
~هوشنگ ابتهاج~
برای ساناز...ما را در سایت برای ساناز دنبال میکنید
برچسب: هوا, نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:34
امیدوارم این حس لعنتی زود کوچ کنه بره!!
#غم #بی حسی #اندوه
برای ساناز...ما را در سایت برای ساناز دنبال میکنید
برچسب: اسپیچلس, نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:34
حس سنگینیه نگاه ها رو منه
حس خستگیه نرسیدن ها تو منه
من ترکش رفتن ها رو شونمه
من لای همین نوشته ها خونمه
من شعر نمیگم برات شعر میشم
من از تو برای تو هیچ میشم
برای ساناز...ما را در سایت برای ساناز دنبال میکنید
برچسب: لعنتی, نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:34